وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

 برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,اشعارغلامرضا شیخ فلاح لنگرودی,شعرغلامرضا شیخ فلاح لنگرودی,غلامرضا شیخ فلاح لنگرودی




شیرین شکر ، ای نازنین

شیرین سخن ای نکته بین

سازی بزن چیزی بگو

فصل بهاران آمده

..

گل خنده کرد بر شاخه ها

سبزینه پوشان ساقه ها

از شوق روی او کنون

بلبل به بستان آمده

..

مستم کنون از بوی او

چون سیر دیدم روی او

چنگی نواز ای مطربا

یارم به مهمان آمده

من مست رخسارش شدم

مجنون و بیمارش شدم

ساقی بده جامی دگر

کو جان جانان آمده

بر دف زنید ای عاشقان

نو گشته اینک حالمان

آواز شادی سر دهید

چون ماه تابان آمده

.

.

چون جلوه ای دیدم ازو

آواره ام در کوی او

فارغ از این عالم شدم

خالی زهر ماتم شدم

عطر خوشش در جان من

مستم به عطر و بوی او

.

مژده دهید ای عاشقان

بر دف زنید ای همرهان

باد صبا آورد خبر

گل در گلستان آمده

 

غلامرضا شیخ فلاح لنگرودی




 برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,اشعارغلامرضا شیخ فلاح لنگرودی,شعرغلامرضا شیخ فلاح لنگرودی,غلامرضا شیخ فلاح لنگرودی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵
ad min

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی