وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

تصحیح گر متون تایپ شده

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ب.ظ

نرم افرار LangOver برای کاربرانی مناسب است که سیستم شان به صورت چند زبانه (مانند انگلیسی و فارسی) می باشد. گاهی سویچ کردن بین زبان های سیستم عامل مشکل است به عنوان مثال حتماً برای شما نیز پیش آمده که بدون توجه به زبان ویندوز شروع به تایپ کردن می ‌کنید و زمانی که به مانیتور خود نگاه می ‌کنید متوجه می ‌شوید بجای چند خطی که قصد داشتید به فارسی تایپ کنید، کاراکترهای درهم انگلیسی درج شده اند. به صورت پیش فرض عمل ویرایش روی دکمه وسط موس تنظیم شده که در تنظیمات می‌توانید تغییر دهید و خیلی ساده متن اشتباهی تایپ شده را انتخاب کرده و با فشردن دکمه وسط موس، آن را به زبان دوم تغییر دهید.
از امکانات مهم دیگر نرم افزار LangOver می‌توان به قابلیت انتخاب متن و جستجوی آن در گوگل (با کلید های میانبر ctrl+g) یا انتخاب متن و ترجمه توسط گوگل ترانسلیت (با کلید های میانبر ctrl+t) می باشد.

تبدیل کاراکترهای اشتباهی که اشتباهاً به انگلیسی تایپ شده اند به فارسی، قابلیت تبدیل فایل‌های PDF فارسی به ورد (با این برنامه 50% فایل‌های PDF فارسی را بدون مشکل به فایل Word تبدیل کنید)، امکان برعکس کردن متن (به عنوان مثال می توان //صبح وصال//  را به  // لاصو حبص//  تبدیل نمود.) و همچنین امکان تبدیل حروف کوچک انگلیسی به حروف بزرگ، تعدادی دیگر از ویژگی های این نرم افزار محسوب می شوند.

استفاده از نرم افزار LangOver:
کلید F10: تبدیل کاراکتر یک زبان به زبان دیگر (در تنظیمات برنامه قادر خواهید بود تا زبان ها رال انتخاب کنید البته تنها زبان‌ هایی را می تواند تبدیل کنید که در سیستم شما اضافه شده باشند)
کلید F6:  برعکس کردن کاراکتر‌ها (این عملیات فقط بر روی زبان فارسی انجام می شود)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
ad min

نظرات  (۲)

۰۹ آبان ۹۸ ، ۰۰:۴۰ محمدعلی ساکی

گاهی کم و گاه یک نفس می خواند

آواز به میل همه کس

 

بی شک که به یاد آسمان می افتد

وقتی که پرنده در قفس می خواند

۰۹ آبان ۹۸ ، ۰۰:۴۷ محمدعلی ساکی

گاهی کم و گاه یک نفس می خواند

آواز به میل همه کس می خواند

 

بی شک که به یاد آسمان می افتد

وقتی که پرنده در قفس می خواند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی