وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,اشعار
رشید صیدمرادی,شعررشید صیدمرادی,رشید صیدمرادی



جز روی تو من با صنمی غیر نسازم
زین اتش دل یکسره در سوز و گدازم


زان قوت عشق تو مگر بار خدایا
پاکیزه شود طینت هر روز نمازم...

شعر از. رشید صیدمرادی




برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,اشعار
رشید صیدمرادی,شعررشید صیدمرادی,رشید صیدمرادی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵
ad min

نظرات  (۳)

۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۷:۴۳ رشیدصیدمرادی

ترا خورشید تابان بینم ای عشق/
حدیث باغ رضوان بینم ای عشق/
نیابم جز تو نوری در سما ٕ هم/
ترا نور جهان می بینم ای عشق/
اگر روزی دو عالم را به دستانم سپارند/
رها گویم ترا می جویم ای عشق/

شعر از: رشید صیدمرادی
۳۰ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۴ رشید صیدمرادی
خ یار

رخ او به دیده ام  همچون هور  آمده  است/

ماهی خواستنیم  در دل  تور   آمده   است/

گوشه چشمی ز نگاهش به دل من می گفت/

بخت و اقبال  به سویت همه جور  آمده  است/

شعر از: رشید صیدمرادی

هور= نور و ستاره

...

دلتنگی

بی تو ای یار سهم هر لحظه ام آه میشود/

بی تو شبها چشم من خیره به ماه میشود/

وقتی در  ذهن  خودم  ترا  مجسم  میکنم/

وسعت  این  دل  من  یک  پر  کاه میشود/...

شعر از: رشید صیدمرادی

...

حقیقت

کوتاه کن حکایت...!   دل عاشقانه شیداست/

بر    بام   آرزویم    نور    ستاره    پیداست/

مظهر روشنایی ... !          مشعل آسمانم/

سر باز کن ز ظلمت    نور حقیقت اینجاست/...

شعر از: رشید صیدمرادی

...

زیبایی

بزر    خوشبختی   به    قلبم   کاشت      یار/ 

در     نگاهش     گلشنی    زیباست       یار/ 

خرمنی      از      گل بهاران     خوش  است/  

آنچه در چشمان سر  یاچشم دل پیداست یار/ 

شعر از: رشید صیدمرادی

...

رفیق

مثل آب چشمه ای پاک و زلال است" رفیق/

همواره به عمر خوش  رکاب است"  رفیق/

دانی که چرا به او  دلم  مفتون   است؟

مهربان و بی ریا و خوش زبان است" رفیق/...

شعر از: رشیدصیدمرادی

...

خاطره

وقتی هستی دربرم  صد زور دستان دارم /

درمقابل آن زمان چشمی غزلخوان دارم /

یک  نگاه  عاشقانه  زیر  باران  داشتی/

بیت بیتی دردل این خسته تن میذاشتی/

شعر از: رشید صیدمرادی


۰۱ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۰۱ Www.AtelierOnline.Dibablog.Com
 شعر ، رباعی و غزل ناب عاشقانه از : رشید صیدمرادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی