وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

یا لا اقل به مستی من استکان بده/یاسر ساجدی

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ

برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,شعر جدید یاسر ساجدی,شعر یاسر ساجدی





گفتم بــه پیک های دما دم امان بده

یا لا اقل به مستی من استکان بده

تااینکه رود برکت این چشم ها شود

زاینده رود را تـــو بـــــه مازندران بده

هر بار من به جای تو ترفند می خورم

یکبار هــم به جای خودت امتحان بده

تا اینکه باد سمت تو خود را رها کند

از راه دور ، روسری ات را نشان بده

لازم نکرده است که همراهی ام کنی

دستی برای دلخوشـــی من تکان بده

پاییــــــز با مدال طلایش تورا خرید؟

یک فصل  بیشتر به بهارم زمان بده

باید که از زمین بروم بی خیال باد

باران برای رفتن من ریسمان بده





برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,شعر جدید یاسر ساجدی,شعر یاسر ساجدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
ad min

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی