وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,اشعارقیصر امین پور,اشعارقیصر امین پور


 

درون قهوه ی من حدس فال آسان است

همیشه نقش تو در انتهای فنجان است

دوباره سیب، دوبــــاره گناه بوسیدن

اگر غلط نکنم کار، کار شیطان است

گناه نیست عزیـــــزم، بهشت من اینجاست

حقیقت است که تقدیر، دست انسان است

برای گریه ی بیتاب، شانه کــــــــم دارم

بدان بدون تو امسال، سال ِ باران است !!

بدون عطرت اگــــــر هم بهار شد اما

درون قلب یخم تا ابد زمستان است

بخواب باز و ببین خواب ِ شــــــــــــاه هفتم را

اگرچه در شب من غم همیشه مهمان است!

تمام حرف من این است: عشق... تنها عشق...!

اگرچه درد ولی بــــــاز عین درمان است!




برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,اشعارقیصر امین پور,اشعارقیصر امین پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
ad min

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی