وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,
نغمه مستشار نظامی,اشعارنغمه مستشار نظامی,شعرنغمه مستشار نظامی



چــه قدر بــوی تو خوبست...بوی آغوشت

همیشه زحمت من بوده است بر دوشت

چنان زلال و لطیفی که مطمئن هستم

دو بال بوده به جای دو دست بر دوشت

ولــی بــــه خاطر من بال را کنار زدی

که با دو دست بگیری مرا در آغوشت

که با دو دست برایم دو بال بگذاری

بــه جای روشنی بالهای خاموشت

کـــه آسمان خودت آسمان من باشد

که از بهشت بخوانم دوباره در گوشت

آهــــای روسریت آفتــــاب تابستـان!

شکوفه تاج سر تو.بنفشه تن پوشت-

بهشت جای قشنگیست جای دوری نیست

بهشت بــــــــاغ بزرگیست:بـــــاغ آغـــوشت

بهشت اول و آخــــر گمان نکن حتی

بهشت هم بروم می کنم فراموشت!

 

نغمه مستشار نظامی




برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,
نغمه مستشار نظامی,اشعارنغمه مستشار نظامی,شعرنغمه مستشار نظامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
ad min

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی