وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,اشعار
محمود نگهداری,محمود نگهداری,شعرمحمود نگهداری



شعرِ من در وصفِ تو آغاز می خواهد چه کار ؟

این غزل قافیه ها را باز می خواهد چه کار؟

هر کسی همچون تو را دارد میان خانه اش

پس حیاطِ پر گلِ دلباز می خواهد چه کار ؟

با خیالت خانه جنگل ... خانه دریا می شود

کلبه من آه! چشم انداز می خواهد چه کار؟

ای خوش آن لحظه که با تو در قفس باشم دگر

این کبوتر فرصت پرواز می خواهد چه کار؟

شاه و خیلش جملگی ماتِ رخ ات هستند، پس

عرصه شطرنجِ تو سرباز می خواهد چه کار؟

گنج پنهان! مخزن الاسرارِ من آغوشِ توست

این خزینه صد هزاران راز می خواهد چه کار؟

از لب دمساز تو من گفتنی ها گفتمی

حضرت عیسی دگر اعجاز می خواهد چه کار؟

یک سمرقند و بخارا را به پایت ریختند

شاعر بیچاره ات، قفقاز می خواهد چه کار؟

وصف مویِ تو سخن را به درازا می کشد

پس زبان شعرِ من ایجاز می خواهد چه کار؟

غرقِ "آبادانی" ام کن با دلِ "کارونی" ات

این منِ سرگشته را شیراز می خواهد چه کار ؟


محمود نگهداری



برچسب ها:شعر زیبا,شعر خواندنی,شعر کهن,شعر 95,شعربزرگان,شعر جدید,اشعار
محمود نگهداری,محمود نگهداری,شعرمحمود نگهداری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۴
ad min

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی