وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

نشسته عشق بدوزد دوباره پیراهن/سیده تکتم حسینی

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ

برای من که غمم در قواره ی یک زن
نشسته عشق بدوزد دوباره پیراهن

 

نه این که دوست ندارم که شاد بنویسم
غمی ست در دل من عاشق غزل گفتن..

 

منم که شعر شده؟ یا که روح رابعه است
حلول کرده به جای من این چنین در تن؟...

 

دلم مزارِ شریف هزار خاطره است
هزار و یک شبِ ناگفته هاست قصه ی من

 

پسند می کنی آخر چگونه مرگم را؟
غم عزیز من! ای مهربان ترین دشمن

 

گناهکارم اگر عشق اتهام من است..
رگ مرا بزن ای تیغ روزگار ! بزن!..

 

سیده تکتم حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی