وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

وی بی کد

وی بی کد.کد بلاگفا

جملات کوروش کبیر

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند.

کوروش کبیر

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

 

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما .

کوروش کبیر

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

 

تنها راهی که به شکست می انجامد، تلاش نکردن است .

کوروش کبیر

 

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

 

عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید

کوروش کبیر

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

 

باران باش و ببار نپرس کاسه های خالی از آن کیست.

کوروش کبیر

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

 

من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است.

کوروش کبیر

 

(منبع دقیقی برای جملاتی که به "کورش بزرگ" نسبت داده شده است،وجود ندارد.تنها سند معتبر که از کوروش برجای مانده استوانه‌ای به‌طول ۲۲٫۵ سانتی‌متر و عرض ۱۱ سانتی‌متر از جنس خاک رس با نوشته‌ای ۴۵ سطری به‌زبان بابلی است)

نظرات  (۱)

به غیر از جمله اول با بقیه اش موافقم 
البته جمله اول هم تقریبا درسته ها ولی شاید کسی باشه که با دعا کردن واقعا بتونه کمک کنه
خوشحال میشم به وب منم سری بزنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی